Život je plný zklamání a je to celkem v pořádku. Maso chutná nejlíp po hladu a postel je nejměkčí po těžké cestě.

nápis na kříži u Molly Hill

O co půjde?

Příběh inspirovaný povídkami J. Londona a O. Batličky je křižovatkou několika žánrů. Komorní dramatická hra s menším počtem hráčů je o dobrodružném přežití v přírodě, o mezilidském soužití, o zlatě, o splnění vlastních snů a o odkrývání tajemství indiánských příběhů, které si vypráví potomci původních obyvatel Aljašky. Zimní krajina, krutý mráz a vyhřátý srub zlatokopecké osady Nine-inch Creek, kde největším bohatstvím je plechový hrnek naplněný horkým grogem, suché boty, partička karet s přáteli a samozřejmě žízeň po zlatě severu, to všechno jsou hodnoty o kterých chceme hrát. 

Přátelé a ti druzí

Ve hře budete ztvárňovat postavu, která přichází na Aljašku odkudsi z jihu. Nechali jste za zády celý svůj dosavadní život a s sebou si přinášíte zejména důvěru ve svého parťáka a zatvrzelou nenávist vůči vašemu budoucímu nepříteli. Právě s tímto základním trojúhelníkem a jeho proměnou hra totiž pracuje. Na hru se budete hlásit jako dvojice hráčů. Vždy se jedná o dvojici přátel, nebo lidí, mezi kterými se přátelské pouto vytvoří brzy po začátku hry. Může jít o pouto ekonomické, milostné nebo dramatické. Pro vývoj hry je důležité zejména to, co se děje vám a vašemu příteli. Každý má alespoň jednoho svého nepřítele, kterého získává až scriptem ve hře. Pokud chcete, můžete nám jméno člověka, se kterým chcete hrát vysloveně antagonistický vztah, napsat již před hrou a my se pokusíme vaše přání zapracovat.

Deníky

Celým příběhem budou vaše postavy provázet jejich deníky a nebude nic důležitějšího, než právě deník! V něm naleznete první informace o sobě, zjistíte kam jdete a nakonec možná i svůj hrob. Z deníku poznáte svého přítele a pochopíte své nepřátele. Do deníku budete dál připisovat svůj život. A pokud skutečně vaše srdce zůstane tam kdesi v mrazivé pláni, někdo další možná prožije váš život na stránkách vašeho deníku. Hra je pro hráče, kterým nevadí zvláštní pojetí času, který ve hře neplyne kontinuálně, ale zastavuje se, zrychluje a někdy se může i zopakovat. Během hry se vám může stát, že na krátký čas budete hrát za jiné postavy a vaši postavu bude naopak hrát kdosi další. Každý problém je totiž o úhlu pohledu.

Zázemí hry a peníze

Příběh hry se odehrává na pozadí reálného života v zimních podmínkách, je tedy potřeba se připravit na nižší pohodlí a nutnost si zaopatřit některé potřeby během hry vlastním způsobem, například dřevo na oheň nebo ohřát vodu na čaj a připravit jídlo. Zázemí hry bude tvořit jedna větší policejní stanice a několik menších zlatokopeckých dřevěných srubů doplněných zásobními stany. Hrát se bude ve vytápěných místnostech i v přírodním terénu. Spát se bude na postelích nebo podlaze uvnitř budov, ale nebráníme nikomu v jakékoliv drsnější venkovní variantě. Doporučujeme vzít si s sebou jak vlastní sněžnice, tak i klasické sáňky. Osobní věci hráčů bude možné uložit do suché a uzamykatelné místnosti. Ve hře navíc dostává význam zjednodušená podoba ekonomiky. Za zlato koupíte leccos, bez peněz zemřete! V reálu budeme tuto trochu tísnivou atmosféru budovat zejména množstvím koloniálního zboží v obchodu, kde jedině půjde koupit například svíčky, pušky, střelivo, lucerna, káva nebo petrolej. Nejde nám o naprosto věrohodné ztvárnění ekonomiky, ale spíše o podpoření hodnot, o kterých chceme hrát.




2017 © SRDCE na YUKONU
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky